יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

הרופא המליץ: מפגש עם חברות


חברה שלחה מייל בזו הלשון:
אנשים המטפחים קשרי חברות בריאים נהנים מרמה מופחתת של הורמון הסטרס וממערכת חיסונית בריאה יותר. ככל שהחברים שלנו מסייעים לנו להרגיש מאושרים ומצמצמים את מידת הלחץ שאנו חווים, באמצעות מתן סיוע ותמיכה חברית – כך אנו מרגישים טוב יותר פיזית.
בנוסף, חברים הם שמעודדים אותנו לשמור טוב יותר על הבריאות שלנו, להתמיד בטיפולים רפואיים במידת הצורך, לגשת לבדיקות מצילות חיים ומעניקים לנו מוטיבציה במידה ואנו חולים. לסיוע הזה יש השפעה נפשית, אך גם השפעה רחבה יותר, כזו שמשפיעה בין היתר על האופן שבו אנו מרגישים.

אז לא נותרה לנו ברירה אלא לכנס את החברות לערב שכולו בריאות לגוף ולנפש... ערב בנות.
אנחנו שמונה בנות (יותר נכון נשים, אבל מעדיפות להרגיש יותר צעירות מהגיל הכרונולוגי שלנו), שמכירות כבר כמעט 15 שנה, ומקפידות להיפגש בהרכב מלא כמה פעמים בשנה.
יומולדת עגול של כמה מאתנו היה סיבה רצינית למסיבה, והתכנסנו לברך ולחגוג.

נסענו לישפרו במטרה לבלות זמן איכות במסעדת "פדריק", אבל היה שם מלא עד אפס מקום, אז עברנו אל מעבר לכביש, לבית הקפה החדש יחסית, מיכלי'ס.

קודם כל, התפעלנו מהעיצוב המקורי (מערוך תלוי על הקיר, תבניות אפייה בתור אהילים) ומהאקססוריז האכילים (ככרות לחם מעטרים את הקירות, מאפים מוצגים על מגשי עץ יפים, צנצנות מלאות בכל טוב, ובוויטרינות עוגות מגרות בצבעים מפתיעים...), ואז התפנינו לחפש שולחן פנוי.

כשהתמקמנו, התחלנו בעדכונים:
מי עשתה מה, מי לומדת, מי לא עובדת, מי נסעה, מי שנתה סטטוס, מי עברה צד (נו...לטבעונות, למה ישר לחשוב מחשבות זדוניות?), עדכון קצר על כל אחד מהילדים של כל אחת מאתנו, ירידות על בני הזוג, דיבורים על הגיל, וכמובן, איך אפשר בלי, סקירה של נעליים חדשות ומחמאות הדדיות על הבגדים / האקססוריז / התסרוקת / התיק / השלם את החסר.

האוכל היה טרי, הסלטים גדולים וטעימים, הלחם הנפלא שנאפה במקום התפצפץ בפה, המאפים מלאו אותנו בתחושה של חטא, והאווירה הייתה נהדרת, גם בגלל המקום והשירות, וגם בגלל החברה.

כמו ביקור בספא או סופ"ש מפנק, יצאנו מחוסנות, מעודדות והרבה יותר בריאות.

לחיי החברות!
ולחיי מיכלי, שמוזמנת גם להיות חברה שלנו...

מיכלי'ס
החרוט פינת הקדר
מרכז עינב (ישפרו), מודיעין
טלפון 08-669-1000







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה