יום שני, 3 בנובמבר 2014

פסטיבל הקרקס השלישי במודיעין


בפעם השלישית התקיים במודיעין פסטיבל הקרקס הבינלאומי, ומשך שלושה ימים, בסוף חודש אוקטובר 2014, נראה היה שכל מדינת ישראל נהרה לעיר העתיד, כדי לצפות באקרובטים מכל הארץ ומרחבי העולם, תלויים בין שמיים לארץ.

עשינו את הטעות האיומה ויצאנו ממודיעין בבוקרו של יומו הראשון של הפסטיבל, ונקלענו לפקקים בדרך חזרה. מציאת חנייה הייתה גם היא אתגר אקרובטי בפני עצמו, אבל מרגע שמצאנו מקום למכונית העייפה שלנו, החלה חוויה מיוחדת במינה.

כיון שלא הייתי בפסטיבל בשנתיים האחרונות, אין לי פרספקטיבה, אלא רק רשמים מהחוויה עצמה. אז במילה אחת: כיף! ובשתי מילים: כיף גדול!

מרוב מוקדים קצת התבלבלנו, אבל עברנו מנקודה לנקודה וראינו מופעים יפים של לוליינים, אקרובטים, שחקנים וגם ילדים מוכשרים, חלקם משלנו (כל הכבוד לסנוניות!!).

קנינו כרטיסים למופע "כיפה אדומה בקרקס", ובילינו שעה של הנאה מול הסיפור המוכר על הילדה שלא מקשיבה לאמא שלה ומדברת עם זרים, בעיבוד אקרובטי נפלא. הקטנים נהנו, והגדולים (כלומר – אני) קצת דאגו כשהזאב הרע טיפס במעלה מוט ונתלה בגובה, שלא נראה בריא במיוחד למי שאינו עטלף או ציפור.

עם הפוגות קומיות, בחסות צייד הפרפרים הכריזמטי, תרגילי אקרובטיקה מרשימים ומפגן פמיניזם ראוי של בחורה עדינה מניפה באוויר גבר בוגר, ההנאה של כולנו הייתה רבה!
אם הם מופיעים גם מחוץ למסגרת הפסטיבל, רוצו לראות!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה